Chcete otestovat web či eshop skutečnými uživateli? Odhalte slabiny svého online projektu pomocí uživatelského testování od firmy UNIWEB! K čemu je uživatelské testování dobré? Získáte nový pohled na své internetové stránky a objevíte chyby či nedostatky, které byste sami nenašli. Odhalíte chyby, kvůli kterým by z vašeho webu mohli odcházet potenciální zákazníci!

Díky testování získáte směrodatné a objektivní podklady pro další rozvoj svých internetových stránek. Pokud chystáte zásadní úpravy nebo redesign www stránek, uživatelské testování vám pomůže objevit palčivá místa, která je potřeba vyladit.

Jak uživatelské testování webu či eshopu probíhá?

Nejprve pro účast v uživatelském testování zajistíme reprezentativní skupinu uživatelů, která odpovídá vaší cílové skupině a následně pozorujeme, jak se tito uživatelé pohybují a chovají na vašem webu. Nakonec poznatky okomentujeme a předáme vám analýzu s konkrétními poznatky doplněnou o doporučení a zlepšovací návrhy. Minimální počet testérů webu je 2 (viz. základní testování níže).

Základní uživatelské testování

Při objednávce základního uživatelského testování, otestujeme váš web 2 uživateli (zkušený uživatel internetu + méně zkušený uživatel).

Cíle uživatelského testování

Cíle testování jsou vždy v souladu s požadavky klienta. Typickým požadavkem a obsahem testování je objednávka zboží, použití kontaktního formuláře nebo testování dosažení žádoucí cílové stránky. Před testováním je důležité stanovit scénář a cíl testování. Pokud nevíte, jaký cíl pro testování zvolit, rádi vám pomůžeme. Chcete pomoci s definováním cíle testování? Kontaktujte nás!

Kdy je dobré využít uživatelské testování webu?

  • Před tím, než spustíte nový web. Testeři projdou váš web na testovacím prostředí, než spustíte do ostrého provozu finální verzi nového webu.
  • Pokud už máte web v provozu a plánujete zvýšení výkonu webu nebo navýšení tržeb eshopu.
  • Jestliže máte ze svého okolí či od zákazníků negativní zpětnou vazbu, že je váš web nepřehledný.
  • Dobrá rada: Když chcete využít potenciál webu na 100 %, realizujte uživatelské testování a zároveň si objednejte SEO analýzu, která odhalí další možnosti růstu návštěvnosti a tržeb.

Chcete pomoci s uživatelskou analýzou webu? Kontaktujte nás!