Hledáte rady, jak díky SEO společně s komplexním online marketingem zvýšit návštěvnost vašeho webu či zvednout tržby ve vašem eshopu? Na této stránce naleznete tipy, rady a statistická data týkající se našich klientů. Jde o reálná data a příklady optimalizace webů z naší praxe.

Upozorňuji, že tato stránka neobsahuje detailní popis optimalizace ve stylu "krok za krokem". Spíše jde o bodový scénář, který využívám při workshopech či přednáškách o online marketingu. Děkuji za pochopení. Honza Vavřička

100 000 neplacených návštěv měsíčně díky SEO

Rozhoduje responzivita, rychlost, obsah a budování povědomí

Váš web musí být optimalizovaný pro mobily

Chcete mít vyšší organickou návštěvnost z vyhledávače Google? Vytvořte si mobilní web! Proč? Protože žijeme v době mobilní, to znamená, že uživatelé www stránky stále častěji navštěvují z chytrých mobilních zařízení. 

Rady zdarma

Váš web musí být zabezpečený a rychlý

Potřebujete větší neplacenou návštěvnost z vyhledávače Google? Zabezpečte svůj web pomocí HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) a dbejte na rychlost načítání www stránek.

Rady zdarma

VIDEO: kontrola URL v Google Search Console

Fotogalerie: ano, takto je to v pořádku

Rychlejší vyhrává

Upravte svůj eshop či firemní web tak, aby byl rychlý na všech zařízeních. Buďte rychlejší než konkurence. Jak na to?

  • Využijte nástroj PageSpeed Insights, který analyzuje obsah webové stránky a poté vygeneruje návrhy, jak ji zrychlit.
  • Buďte rychlejší než konkurence!
  • Otestujte konkurenci!
  • Měřte výkon pomocí WEB.DEV/MEASURE a optimalizujte web!
  • Zaměřte se na hodnoty FCP (First Contentful Paint) a LCP (Largest Contentful Paint) 

BLOGUJTE A VYUŽIJTE ODKAZY A ŠTÍTKY

Pište o novinkách ve vaší firmě. Informujte o akcích, slevách na vaše produkty. Tematicky blogujte, pište odborné texty v sekci Aktuality, Novinky či Blog.

  • pravidelně zveřejňujte pěkné obsahové (texty hezky česky, fotogalerie, videa z youtube) články týkající se tématu vašeho podnikání
  • nezapomeňte v článcích doplnit vnitřní odkazy vedoucí do vašeho eshopu na kategorie zboží nebo na dílčí produkty
  • v článcích můžete externě linkovat na vaše spřátelené weby
  • v článcích můžete linkovat na další weby ve vašem vlastnictví
  • do článků (pokud to váš redakční systém umí) vložte PDF ke stažení (další unikátní obsah!)
  • do článků vkládejte tabulky, statistiky prokazující přínos vašich služeb a zboží
  • články chytře oštítkujte a tagy vám vytvoří nové zajímavé tematické stránky

ŠTÍTKY, TAGY

  • Štítky musí být stejně tematické jako obsah článku
  • Štítky vám pomohou, když budou mít podobu hledaných klíčových slov
  • Štítky jsou geniální v tom, že automaticky vytváří samostatné a 100% tematicky zaměřené stránky.
  • Pozor! Štítkové stránky musí mít 100% v pořádku SEO onpage, jinak si moc nepomůžete!

VYUŽIJTE RSS FEED PRO EXPORT ČLÁNKŮ

Blogujete? Zveřejňujete aktuality a články na svém webu? Využijte sílu automatizace a šiřte obsah dále pomocí RSS kanálu!

  • Provozujete eshop a chcete rychle šířit svůj obsah a zároveň budovat odkazy? Exportujte je do zpravodajství REGION24.cz!
  • Provozujete firemní web a chcete o svých akcích rychle informovat veřejnost? Exportujte data do regionálního zpravodajství!
  • Unikátnost článků si ohlídáte nastavením exportu.
  • PR články (akce, slevy) exportujte na co nejvíce portálů a oslovte širokou veřejnost.

Mějte nejlepší = nejužitečnější obsah na internetu

  • analyzujte poptávku po klíčových slovech (co vaši zákazníci hledají) viz našeptávače, viz statistiky Seznam, viz plánovač slov Google Ads
  • podívejte se, kdo je na TOP stránkách ve výsledcích vyhledávání na vaše prioritní klíčová slova
  • zjistěte, jaký existuje nejlepší, nejbohatší, nejužitečnější obsah pro uživatele (zákazníka)
  • tvořte články, infografiky, videa, prezentace, PDF soubory, manuály, slovník pojmů (obsah) ještě lepší než konkurence
  • v rámci vašeho webu či eshopu interně linkujte na tematické články a z článků zpět na produkty či kategorie zboží
  • propagujte vaše unikátní obshaově bohaté články na sociálních sítích
  • získejte zpětné odkazy pro vámi publikované články

Používejte velmi konkrétní klíčová slova (long-tail)

  • maximálně využijte potenciál konkrétních víceslovných frází (longtail)
  • méně hledané, méně konkurenčí fráze vám přinesou ovoce (objednávky) tehdy, když se uživatelé dozví odpovědi na své long-tail otázky právě na všem webu (blog na eshopu, slovník pojmů, aktuality, zkušenosti zákazníků...)
  • využijte funkci automatického doplňování slov (našeptávač) ve vyhledávači Google (zjistíte varianty slov a další dotazy uživatelů)
  • nezapomeňte na kvalitní meta popisky (meta description) u obsahových stránek

Budujte zpětné odkazy, získávejte pravidelně externí linky

  • vlastní weby (portfolio webů ve vašem vlastnictví)
  • spolupracující dodavatelské organizace (nabídněte zveřejnění kladné reference obchodnímu partnerovi s žádostí o vytvoření odkazu)
  • mateřská společnost
  • sesterské společnosti
  • dceřinné společnosti
  • vytvoření obsahu pro tematický web (guest posting)
  • aktivita v tematických diskusích (community link building)
  • spolupracující odběratelské organizace (možnost slevy)
  • uspořádejte online soutěž pro bloggery (nabídněte váš produkt/službu tomu, kdo na svém blogu uveřejní příspěvek o tom, proč zrovna oni potřebují váš produkt/službu a k čemu výrobek/službu použijí)
  • přeměňte zmínky o vaší značce/podnikání/eshopu na odkazy (poproste majitele webu o změnu textové zmínky na odkaz)
  • e-book ke stažení zdarma (link baiting)
  • sponzorství (v rámci poděkování za vaši pomoc požádejte sponzorovanou stranu o vytvoření odkazu)
  • inspirujte se u konkurence (zjistěte, kdo odkazuje na vaši úspěšnou konkurenci)
  • poskytněte rozhovor médiím (jste odborník? využijte potenciál online magazínů!)

Růst tržeb e-shopu + 1.000.000 Kč díky SEO

IMAGE: Růst tržeb 1.000.000 Kč

Velmi rádi vám osobně představíme další případové studie týkající se optimalizace (SEO) e-shopů či firemních webů našich klientů. Nyní si můžete prohlédnout naše portfolio anebo nás kontaktujte, prosím.