Pomáháme e-shopům a webům se SEO!

Na této stránce naleznete případové studie týkající se optimalizace e-shopů či webů klientů společnosti UNIWEB s.r.o. pro fulltextové vyhledávače (SEO). Přečtěte si, jak pomáháme internetovým stránkám na lepší pozice ve fulltextových vyhledávačích Seznam, Google nebo Bing.

Případové studie

Růst počtu zobrazení stránek + 100 % do půl roku

Máme radost z úšpěchu optimalizace webu LCAFE.cz, který během 6 měsíců meziročně zvýšil počet zobrazených stránek  + 100 %. Míra okamžitého opuštění klesla o 27 %. Stránky jsou obsahově bohatší a uživatelé v menší míře web  opouštějí. Průměrná doba trvání návštěvy vzrostla + 230 % (na hodnotu 4 a půl minuty) a stránky jsou pro uživatele zajímavější.

Pochvala od majitele firmy nás těší

"Finanční i časová investice do rozvoje a změny webových stránek se nám určitě vyplatila. Webové stránky dnes reálně odrážejí obsah naší práce a zákazník tak o nás jejich prostřednictvím zjistí v podstatě vše potřebné. Jednoznačně se nám množí kontakty od zákazníků, kteří se o nás dozvěděli prostřednictvím internetu. Tento měsíc jsme již řešili i objednávky kávy od individuálních odběratelů. Pokud mám shrnout investici do SEO, pak Vám musím jednoznačně poděkovat za skvěle odvedenou práci, která, jak víme, nikdy nekončí."

Radek Vintr, jednatel Lcafe vending s.r.o.

Zvýšení návštěvnosti webu + 240 % pro Ploty Kodl s.r.o.

Podařilo se nám zvýšit návštěvnost firemních internetových stránek Plotového centra Kodl o 240 %. Jak k takovému pěknému nárůstu návštěvnosti došlo? Původní web jsme převzali, změnili design a především jsme upravili strukturu webu na základě SEO analýzy. Upravili jsme texty a důležité parametry pro vyhledávače a podpořili jsme nový web nezbytnými PR články.

Jakým způsobem jsme zvýšili návštěvnost webu?

  • Po změně struktury webu a optimalizaci obsahu se návštěvnost www stránek během několika měsíců zvýšila o 114 % (nárůst přes 100 % vychází z meziročního srovnání březnové návštěvnosti). Nárůst počtu návštěvníků způsobila především systematická úprava struktury webu (rozčlenění na tematické podstránky) a výborná a rychlá spolupráce s majitelem firmy, který zajistil dodání kvalitních podkladů pro vytvoření nového webu.
  • Díky optimalizaci pro vyhledávače došlo během prvních 4 měsíců k nárůstu návštěvnosti stránek o + 240 % (hodnota vyjadřuje meziroční srovnání dubnové návštěvnosti).
  • Pomocí PR článků zaměřených na referenční zakázky (například jsme zveřejnili článek o nových plotech pro ZOO Plzeň) v kombinaci s růstovým SEO efektem došlo k prolomení hranice 1 000 návštěvníků (viz. graf níže).

Graf růstu návštěvnosti www stránek firmy Ploty Kodl, s.r.o.


Růst objednávek e-shopu SZO.CZ + 116 %

Díky dlouhodobé a systematické spolupráci v oblasti optimalizace pro vyhledávače se podařilo zvýšit počet transakcí eshopu www.szo.cz o hezkých 116 %. Provozovatelem internetového obchodu SZO.cz (zkratka SZO znamená Služby Zdravotnickým Organizacím) je firma KRÁSNÝ - zdravotnická technika s.r.o.

Jak jsme pomohli zvýšit tržby?

  • Vytvořili jsme 8 podpůrných odborných webů (microsites) se zaměřením na lékařské přístroje, dezinfekční prostředky, úklidovou a zdravotní techniku.
  • Díky optimalizaci e-shopu dosahují prioritní klíčová slova dlouhodobě 1. pozice nebo se umisťují na 1. stránce výsledků Seznam.cz a Google.cz.
  • SEO projekty zvýšily počet objednávek o 116 %. Metodika měření: objednávky díky optimalizaci pro vyhledávače (tzn. objednávky z neplacených pozic ve fulltextových vyhledávačích a objednávky z podpůrných microsites) představují nárůst + 116 % oproti počtu objednávek ze všech ostatních zdrojů ve sledovaném období od 1.6.2012 do 1.3.2013.)
  • SEO projekty přivedly do eshopu cca 23 000 návštěv v období od 1.6.2012 do 1.3.2013.
  • SEO projekty přivedly do eshopu cca 19 000 návštěv v období od 1.6.2011 do 1.3.2012.
  • Neplacené návštěvy z vyhledávače Seznam.cz vzrostly meziročně ve sledovaném období o cca 4.000.

Graf růstu návštěvnosti z vyhledávače Seznam.cz

Co přispělo ke zvýšení tržeb e-shopu?

 


Růst návštěvnosti e-shopu PEMA La Casa + 269 %

Pomocí analýzy SEO faktorů internetového obchodu a následnou úpravou on-page a off page SEO faktorů jsme pomohli našemu klientovi zvýšit návštěvnost e-shopu na vybraná klíčová slova o pěkných 269 %. Dosáhli jsme 1. pozice a dlouhodobého umístění na 1. stránce výsledků Seznam.cz.

Graf nárůstu návštěvnosti e-shopu díky SEO

Co přispělo ke zlepšení návštěvnosti e-shopu?

 


Dosažení pozice na 1. stránce Seznam.cz a Google.cz

Díky kontinuální spolupráci v oblasti optimalizace pro vyhledávače se podařilo posunout weby klienta na lepší pozice v přirozených výsledcích vyhledávání. Plzeňská pozemková agentura a realitní kancelář Reality Václav provozuje internetové stránky se zaměřením na výkup, exekuce nemovitostí, pozemky a byty v Plzni.

 

Při realizaci tohoto projektu se potvrdilo, že odstranění duplicitního obsahu webů a systematická tvorba zpětných odkazů přináší ovoce. Nová optimalizační strategie pomohla dostat weby klienta na 1. stránku vyhledávače Seznam.cz i Google.cz.

Jak jsme pomohli?

  • Odhalení nedostatků webu z hlediska optimalizace pro vyhledávače. Odstranění nežádoucích duplicit obsahu webů.
  • Zlepšení pozice klíčového slova (posun na 1.stránku Seznam.cz a Google.cz)
  • Zlepšení pozice klíčového slova (zlepšení pozice na Seznam.cz o 68 míst)
  • Zlepšení pozic dalších vybraných klíčových slov na Seznam.cz o 53 míst.

Meziroční zvýšení neplacené návštěvnosti webu RCPV o 155 %

Díky změně redakčního systému, nové informační architektuře a optimalizaci webu Regionálního Centra Profesního Vzdělávání v Plzni jsme zvýšili neplacenou návštěvnost stránek RCPV o 155 % (viz. statistky níže) a dosáhli 1. pozice ve vyhledávání Seznam.cz na klíčové slovo rekvalifikace Plzeň. Firma RCPV byla založena v roce 1998 a jedná se o Českou vzdělávací agenturu zaměřenou na rekvalifikační kurzy, poradenskou, konzultační a školící činnost pro oblast profesního a celoživotního vzdělávání.

Růst návštěvnosti z vyhledávače Google + 155 %

Jak jsme pomohli?

  • Dosažení 1. pozice, dlouhodobé umístění na 1. stránce výsledků Seznam.cz.
  • Zvýšení návštěvnosti o 101 % za 4 měsíce spolupráce.
  • Meziroční zvýšení neplacených návštěv z vyhledávače Google o + 155 %

Co přispělo ke zlepšení návštěvnosti a pozic slov?

  1. Úvodní SEO analýza webu
  2. Systematická a trvalá optimalizace
  3. Publikování PR článků.
  4. Registrace do kvalitních online katalogů
  5. Linkbuilding


Microsite Lipodestrukce.eu na 1.místě vyhledávačů

Pro Medical Institut v Plzni jsme vytvořili satelitní web www.lipodestrukce.eu, který je propojen s mateřským webem a odkazuje na profily firmy na sociálních sítích Facebook a Youtube. Mikroweb zaměřený na lipodestrukční ošetření dosáhl 1. místa ve vyhledávačích Google.cz, Seznam.cz i Bing.cz a je hezkým příkladem úspěšného SEO projektu.

1. pozice na Seznam.cz

1.pozice na Google.cz

1.pozice na Bing.cz

 


Chcete pomoci s optimalizací? Kontaktujte nás!