12.07.2016
Marketér Jan Vavřička absolvoval kurz digitálního marketingu s akreditací organizace Interactive Advertising Bureau.
Mám radost, že náš kolega marketér a lektor Honza Vavřička získal certifikát Google Digitální garáž s akreditací organizace Interactive Advertising Bureau. Součástí vzdělávacího kurzu bylo 26 modulů vytvořených školiteli z Googlu a plných praktických cvičení a reálných případů. Součástí kurzu byly informace a rady zaměřené na tato témata:
- První kroky k dosažení úspěchu na internetu
- Jak si vybudovat online prezentaci
- Marketing pro vaši online prezentaci
- Analytika a přizpůsobení
- Výběr vhodné online prezentace
- Jak fungují webové stránky
- Klíčové prvky webů
- Webové stránky a vaše obchodní cíle
- Dbejte na snadnou použitelnost svého webu
- Vhodné a nevhodné postupy při návrhu webu
- Příprava strategie online podnikání
- Výhody online strategie
- Přesun podnikání na internet
- Pochopte, jak se vaši zákazníci chovají
- Odlište se od konkurentů
- Stanovte si cíle a buďte v podnikání úspěšnější
- Jak vyhledávače vnímají webové stránky
- Princip organických výsledků vyhledávání
- Princip placených výsledků vyhledávání
- Google Search Console
- Využijte vyhledávání ve svůj prospěch
- Úvod do optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- Jak je důležité mít plán optimalizace pro vyhledáváče
- Proces SEO
- Jak vybrat klíčová slova
- Stanovení realistických cílů SEO
- Optimalizace webu pro vyhledávače
- Jak mohou jiné weby pracovat ve váš prospěch
- Překonávání hranic díky SEO a také další temata z oblasti online propagace.
"Honza absolvoval závěrečnou zkoušku o 40 otázkách a získal certifikaci. Gratuluji!"
Martin Kydlíček, jednatel UNIWEB s.r.o.
"Online kurz Digitální garáž doporučuji všem začínajícím podnikatelům, čerstvým marketingovým manažerům a rovněž všem online nadšencům. Kurz je profesionálně vytvořen a pomůže vám pochopit základní pojmy a principy online marketingu."
Jan Vavřička, marketingový konzultant UNIWEB s.r.o.
Štítky: online marketing