Tvorba webu vyžaduje pečlivou přípravu a komplexní přístup k realizovanému dílu. Je nezbytné správně identifikovat cílovou skupinu, definovat marketingové cíle (návštěvnost, zisk a další KPI - klíčové ukazatele výkonnosti webu). Nad marketingovými a obchodními cíli je dobré se zamyslet dříve, než se plánují jednotlivé kroky výroby webu.

Když už je web hotový, je velmi důležité analyzovat a optimalizovat jeho výkon. Jak vám můžeme s analýzou výkonu webu či eshopu pomoci? Naší prací je hloubková analýza webu z různých hledisek (marketingová síla, konkurenční výhoda, atraktivita, SEO - optimalizace pro vyhledávače, UX - uživatelská přívětivost, ROI - návratnost do investic, prezentace na sociálních sítích). Detailní analýza webu vám pomůže odhalit slabiny internetových stránek.

Analýza webu z hlediska návštěvnosti

Pomůžeme vám zjistit, odkud na váš web přichází návštěvníci, v jakém množství a jak se na vašich stránkách chovají. Analýzu statistik návštěvnosti stránek realizujeme pomocí nástroje Google Analytics. Klientům zasíláme pravidelné reporty a analýzy s doporučením, jak výkon stránek zvýšit.

Analýza webu z pohledu SEO

Díky pečlivé SEO analýze zjistíme, jak vylepšit optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače. Analýzu webu provádíme pomocí nástrojů Google Analytics, Google Webmaster Tools a dalších profesionálních analytických nástrojů. O SEO píšeme odborné články a přednášíme na různých vzdělávacích akcích.

Analýza webu z hlediska uživatelského testování

Uživatelské testování vám přinese nový pohled na své internetové stránky. Objevíte slabá místa webu, která byste sami nenašli. Díky testování získáte cenná data a poznatky pro další rozvoj svých internetových stránek. Pokud chystáte zásadní úpravy nebo redesign www stránek, uživatelské testování vám pomůže objevit palčivá místa, která musíte vyladit.

Analýza webu z hlediska tržeb a zisku

Díky analýze internetových stránek z pohledu zdrojů a výše objednávek vám pomůžeme odhalit konverzní sílu eshopu. Porovnáním investic do reklamních kampaní a zisku z dílčích zdrojů vám pomůžeme zjistit, na jakých webech se vyplatí investovat do reklamy. Klientům zasíláme pravidelné reporty a analýzy návratnosti investic (ROI - return on investment). Díky pečlivým analýzám webů a eshopů dokážeme navrhnout optimální marketingovou strategii, která přináší větší zisk.

Analýza webu z virálního pohledu

Poradíme vám, jak se efektivně prezentovat na sociálních sítích. Analýzou vašeho webu zjistíme, kolik návštěv přichází ze sociálních sítí (Twitter, Facebook, Google plus, YouTube, LinkedIn, apod.). Na základě sociální analýzy webu vám navrhneme zlepšení, která přinesou větší zisk.

Vybrané reference