Analýza a nalezení vhodných klíčových slov pro váš online projekt patří mezi standardní SEO služby a je zásadním předpokladem pro úspěch procesu optimalizace pro vyhledávače (SEO). Stanovení priorit optimalizace, zvolení primárních klíčových slov a odsouhlasení marketingových cílů je nezbytným krokem k vyšší návštěvnosti a k zisku lepších pozic ve výsledcích vyhledávání fulltextových vyhledávačů Seznam, Google, Bing (a jiných).

Chcete zvýšit návštěvnost webu?

Díky analýze klíčových slov za použití profesionálních marketingových nástrojů získáte seznam doporučených slov, do kterých se vyplatí investovat. Zvolená primární klíčová slova se stanou jádrem optimalizace vašich internetových stránek a přivedou vám vyšší návštěvnost a nové zákazníky. Prohlédněte si případové studie!

Jakou používáme metodu při analýze klíčových slov?

Ze seznamu doporučených klíčových slov vybereme na přání klienta 100 prioritních klíčových slov. TOP 100 klíčových slov seřadíme podle Indexu efektivity (KEI) a také podle Indexu efektivity a relevance klíčových slov (KEIR). Následné seřazení klíčových slov ještě diskutujeme s klientem a doporučujeme klíčová slova, do kterých se vyplatí investovat.

Co ovlivňuje celkový úspěch analýzy klíčových slov?

  1. relevance k oboru podnikání
  2. poptávka (počet vyhledání) po klíčových slovech na českém internetu
  3. míra konkurence klíčového slova
  4. SEO konzultant a jeho zkušenost s rolí SEO analytika a copywritera
  5. priority klienta
  6. součinnost klienta se SEO konzultantem (počet osobních setkání, inovace, zlepšovací návrhy, vysvětlení problematiky v daném oboru, sdílení nápadů a postřehů...)
  7. rozumné ambice
  8. efektivní investice do online reklamy
  9. rychlá implementace změn www stránek vyplývající z analýzy
  10. kroky konkurence
Potřebujete poradit s online marketingem? Kontaktujte nás, prosím.