Analýza klíčových slov

Analýza a nalezení vhodných klíčových slov patří mezi standadrní SEO služby a je zásadním předpokladem pro úspěch procesu optimalizace pro vyhledávače (SEO). Stanovení priorit optimalizace, zvolení primárních klíčových slov a odsouhlasení marketingových cílů je nezbytným krokem k vyšší návštěvnosti a k zisku lepších pozic ve výsledcích vyhledávání fulltextových vyhledávačů Seznam, Jyxo, Google, Bing (či jiných).

Chcete zvýšit návštěvnost webu?

Díky analýze klíčových slov za použití profesionálních marketingových nástrojů získáte seznam doporučených slov, do kterých se vyplatí investovat. Zvolená primární klíčová slova se stanou jádrem optimalizace vašich internetových stránek a přivedou vám vyšší návštěvnost a nové zákazníky.

 

  • Zvýšili jsme návštěvnost stránek na kombinace klíčových slov o 269 %. Prohlédněte si případové studie!

Jakou používáme metodu při analýze klíčových slov?

Ze seznamu doporučených klíčových slov vybereme na přání klienta 100 prioritních klíčových slov. TOP 100 klíčových slov seřadíme podle Indexu efektivity (KEI) a také podle Indexu efektivity a relevance klíčových slov (KEIR). Následné seřazení klíčových slov ještě diskutujeme s klientem a doporučujeme klíčová slova, do kterých se vyplatí investovat.

Co ovlivňuje Index efektivity klíčových slov a celkový výsledek analýzy klíčových slov?

  1. relevance k oboru podnikání
  2. poptávka (počet vyhledání) po klíčových slovech na českém internetu
  3. míra konkurence klíčového slova
  4. SEO konzultant a jeho zkušenost s rolí SEO analytika a copywritera
  5. priority klienta

Objednejte si analýzu klíčových slov!