Samozřejmostí je pro nás vytvářet zajímavý obsah na sociálních sítích a webových stránkách, říká Petra Meliška, vedoucí náboru a HR marketingu ŠKODA AUTO

12.02.2020

Samozřejmostí je pro nás vytvářet zajímavý obsah na sociálních sítích a webových stránkách, říká Petra Meliška, vedoucí náboru a HR marketingu ŠKODA AUTO

ŠKODA AUTO znovu zaujala ve studii TOP Zaměstnavatelé 2020 první místo v kategorii Automobilový a strojírenský průmysl

Mladá Boleslav, 12. února 2020 – ŠKODA AUTO již podeváté v řadě umístila ve studii TOP Zaměstnavatelé. Česká automobilka, která se řadí mezi největší zaměstnavatele v České republice, obhájila loňské prvenství v oblasti Automobilový a strojírenský průmysl a zvítězila i v nové specializované kategorii za konkrétní projekt z oblasti řízení lidských zdrojů (HR). ŠKODA AUTO tak opět potvrdila svoji pozici jednoho z nejvíce oceňovaných zaměstnavatelů v České republice. Péče o zaměstnance a podpora vzdělávání patří k základním pilířům rozvoje společnosti.

„ŠKODA AUTO nabízí studentům a absolventům vysokých škol široké uplatnění s možností dalšího vzdělávání i profesního a osobního rozvoje,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast řízení lidských zdrojů. „Jedná se nejen o odborné stáže během studia nebo spolupráci během doktorandského studia, ale také o prohlubování odbornosti v rámci jednotlivých profesí. I proto nás velmi těší, že je naše společnost mezi vysokoškoláky dlouhodobě tak vysoko hodnocena.“

Úspěchem jsou i ocenění za projekty z oblasti řízení lidských zdrojů, které ŠKODA AUTO dostala za kariérní web a facebook. „Snažíme se být se studenty v neustálém kontaktu, ať už osobně na školách a akcích nebo v rámci online prostředí. Samozřejmostí je pro nás vytvářet zajímavý obsah na sociálních sítích a webových stránkách i na míru šité komunikační kampaně. Jsme rádi, že tyto aktivity studenti oceňují a dokážeme je zaujmout,“ doplňuje Petra Meliška, vedoucí náboru a HR marketingu.

ŠKODA AUTO cílí na studenty a absolventy dlouhodobě. Automobilka také podporuje jejich následné uplatnění v praxi. Začátkem prosince 2019 byl ukončen první ročník Ceny Laurina & Klementa. Jejím cílem je ocenit nadané studenty a absolventy a jejich závěrečné práce, které vznikají ve spolupráci s firmou. Vítěz získal 80 tisíc korun a  vstupenku na nadcházející Mistrovství světa v ledním hokeji.

ŠKODA AUTO v současné době spolupracuje s téměř 20 vysokými školami v České republice a v minulém roce podpořila jejich výzkumné projekty v celkové hodnotě přesahující 100 milionů korun. Novinkou jsou vizuálně unikátní relaxační a studijní prostory, takzvaný UNI.Space, kterými ŠKODA AUTO vylepšuje školní prostředí. UNI.Space automobilka otevřela již na dvou vysokých školách, a to na Univerzitě Pardubice a Vysokém učením technickém v Brně.  

Automobilka nabízí studentům odborné placené stáže, absolventům roční mezinárodní Trainee program zahrnující rotaci ve vybraných odděleních včetně zahraničního pobytu v rámci koncernu a rozvojový program pro studenty doktorandského studia. 

Studie TOP Zaměstnavatelé je projektem Asociace studentů a absolventů, který probíhá mezi studenty českých vysokých škol. Je realizován ve spolupráci s výzkumnou agenturou GFK, univerzitami, studentskými organizacemi a firemními partnery. Česká automobilka se na předních příčkách v hodnocení atraktivity zaměstnavatelů umisťuje pravidelně jak v průzkumech, tak v profesních soutěžích. V minulém roce ŠKODA AUTO například pošesté obhájila první místo v hodnocení studentů technických oborů v průzkumu společnosti Universum, zaujala také frekventanty ekonomických programů a budoucí IT specialisty. Počtvrté uspěla v anketě Zaměstnavatel roku a první příčku obsadila v mezinárodní studii oblíbenosti zaměstnavatelů Randstad Award.

Výročí klíčových modelů, aktualizace článku 28. 12. 2020
Rok 2021 bude ve znamení připomínek významných událostí a modelů z historie automobilky ŠKODA. Letos uplyne 75 let od debutu modelu ŠKODA 1101/1102 „Tudor“, v mnoha zemí oblíbené nenáročného vozu, který se výrazně podílel na poválečném rozvoji automobilky. Tradici vývoje a výroby automobilů pro specifické potřeby lokálních trhů připomene 55. výročí zahájení produkce novozélandského modelu TREKKA v roce 1966. Tento předchůdce současné rodiny vozů SUV značky ŠKODA byl vyvinut na technické bázi osvědčeného automobilu OCTAVIA Super. 

Novodobá historie legendárního označení OCTAVIA trvá již 25 let. V roce 1996 se rozeběhla sériová výroba liftbacku ŠKODA OCTAVIA, jímž se česká značka s úspěchem vrátila do nižší střední třídy. V současné době mohou zákazníci vybírat z řady provedení čtvrté generace. Další významný krok učinila ŠKODA AUTO před 20 lety, kdy roku 2001 modelem SUPERB vstoupila do střední třídy.

Před 85 lety demonstrovaly robustnost a vysokou spolehlivost moderně řešených mladoboleslavských vozů i ve velmi náročných provozních podmínkách dálkové jízdy. Korunovala je cesta kolem světa za 97 dní, uskutečněná polokabrioletem ŠKODA RAPID globetrotterů B. J. Procházky a J. Kubiase. Manželé Eva a František Alexandr Elstnerovi ve stejném roce 1936 uskutečnili akci „100 dní v malém voze“, obnášející 25 000 km ujetých litrovým modelem ŠKODA POPULAR napříč USA, Mexikem, ale také Španělskem a dalšími evropskými státy. Ve stejném roce také započalo dvouleté putování manželů Škulinových napříč Afrikou.


Zdroj: TZ ŠKODA AUTO


Štítky: sociální sítěkampaně na míru

Klienti naší online agentury