Správa PPC kampaní Google Ads

Chcete zvýšit návštěvnost webu? Potřebujete vyšší tržby v eshopu? Propagujte svůj web či internetový obchod pomocí PPC kampaní. Co je to PPC? Zkratka PPC znamená platba za klik (anglicky pay per click) a PPC kampaně patří mezi jeden ze základních pilířů internetového marketingu. Díky pay per click kampaním přivedeme na váš web nové uživatele i zákazníky především z vyhledávače Google. Nabízíme také službu propagace na sociálních sítích.

Nákup kreditu jasně a stručně. Plaťte pouze za výkon!

Garance počtu kliknutí Fakturace Vytvoření kampaně Správa kampaně
1.000 10.000 Kč + DPH zdarma zdarma
2.300 15.000 Kč + DPH zdarma zdarma
5.000 30.000 Kč + DPH zdarma zdarma
10.000 55.000 Kč + DPH zdarma zdarma
15.000 75.000 Kč + DPH zdarma zdarma
20.000 98.000 Kč + DPH zdarma zdarma

Neplatíte žádné manipulační poplatky, ani za vytvoření kampaně ani za správu kampaně. Platíte 100% pouze za výkon! Co konkrétně zajistíme:

  • zvýšení tržeb v eshopu (PPC kampaně, remarketing umožňuje oslovit uživatele, kteří už v minulosti navštívili váš web)
  • zvýšení počtu volání do firmy
  • zvýšení počtu návštěv kamenné prodejny
  • zvýšení návštěvnosti webu

Máte jakýkoliv dotaz? Rádi vám vše vysvětlíme.

Jan Vavřička
Garant služby Plaťte pouze za výkon!
E-mail: vavricka@uniweb.cz
Telefon: +420 773 200 530

Jaké jsou výhody PPC Google Ads?

Tento druh internetové reklamy oceníte především proto, že je velmi přesně cílená, máte 100% kontrolu nad investovanými prostředky a svou kampaň můžete velmi rychle nastartovat. Mezi nejpoužívanější PPC systémy v ČR patří:

  • Google Ads (dříve AdWords, inzerce ve vyhledávači Google)
  • SKLIK (PPC inzerce na Seznam.cz)
  • PPC inzerce na sociální síti FACEBOOK, INSTAGRAM, MESSENGER

Proč investovat do PPC?

  • Za pár minut můžete přeskočit konkurenci a být na 1. straně vyhledávání.
  • Máte 100% kontrolu nad investicemi (sami si určíte cenu za klik a denní rozpočet).
  • Správa a optimalizace PPC kampaní vám přivede ještě více zákazníků.
  • Platíte pouze za kliknutí (nikoliv za zobrazení).
  • Oslovujete cílovou skupinu dle svého uvážení.

Vybrané reference z oblasti e-commerce